0

تشک ویسکوالاستیک یا مموری فوم را بشناسید

اصطلاحی که معمولاً در مکالمات روزمره استفاده نمی شود “ویسکوالاستیک” است. فوم ویسکوالاستیک نام دیگری برای فوم هوشمند ( مموری فوم ) است. روش تولید فوم ویسکوالاستیک بسته به فرمول مورد استفاده شرکت متفاوت است. این فرمول های مختلف کیفیت فوم را تغییر می دهد. به عنوان مثال ، برخی از انواع فوم ویسکوالاستیک ممکن است در برابر تغییرات شکل بدنی که روی آنها قرار دارد مقاوم تر باشند. ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا فرم بدن فرد را بگیرد. فوم ویسکو جامد و متراکم است. این بدان معناست که اکثر مواد نمی توانند از سطح آن عبور کنند. با این حال ، این فوم همچنین خواص کشسانی را نشان می دهد. یعنی می تواند شکل خود را در مدت زمان معینی بازیابی کند. وقتی روی آن دراز می کشید نرم می شود اما وقتی بلند می شوید به حالت اولیه خود برمی گردد.

50 سال از عمر این فوم می‌گذرد. در حقیقت ، مموری فوم توسط ناسا به عنوان موادی اختراع شد که برای راحتی و ایمنی فضانوردان در هنگام پرتاب استفاده می شد. مردم آنقدر آن را دوست داشتند که بیشتر مورد استفاده قرار گرفت و وقتی Tempurpedic تشک فوم مموری خود را به بازار عرضه کرد ، واقعاً به عنوان یک محصول دوست داشتنی در دنیا منفجر شد . اکنون می توانید آن را در کوسن های صندلی ، بالش ها و حتی کفش ها پیدا کنید!

فوم هوشمند  مطمئناً از زمانی که برای اولین بار اختراع شد ، پیشرفت زیادی داشته است. فوم حافظه ویسکوالاستیک اغلب با موادی ترکیب شده است که دمای بدن انسان را تنظیم و تعدیل می‌نماید . تجمیع این مواد معمولاً باعث ایجاد یک مکان خنک و حمایت کننده برای خواب می شود. معمولاً توصیه می‌شود که چگالی تشک فومی را که مد نظر دارید بررسی کنید. چگالی تشک بهتر است پایین تر از 50 kg/m3  نباشد. اگر زیراین چگالی باشد ، ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشد و ممکن است آنقدر خوب عمل نکند یا تا زمانی که شما دوست دارید دوام نداشته باشد.

تشک کمجا مدل دکتر اسپرینگ 

 

    برای دریافت آخرین اخبار و پیشنهادات ویژه