0

خواب و اعداد

7
تعداد ساعات خوابی است که به 47 میلیون بزرگسالی که به علت عادت های بد خواب، خود را در معرض خطر قرار می دهند، برای خواب شب توصیه می شود ، مي توان گفت کل ماهیت خواب براساس اعداد است.
در اینجا چند اعداد است که به شما کمک خواهد کرد عادات خواب خود را بهتر درک کنید و آنچه که شما می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید، شما و خانواده تان می توانید به طور مداوم خواب شبانه خوب داشته باشید.
1/7
متوسط ساعات خواب كودكان مدرسه اي كه برنامه اي از پيش تعيين شده براي وقت خواب خود ندارند ، 1/7 ساعت مي باشد که از حداقل ساعت مورد نیاز برای خواب شبانه که بين 5/8 الي 5/9 ساعت است، بيش از يك ساعت كمتر است.
فقدان خواب کافی در نوجوانان باعث خواب آلودگی آنها در مدرسه، خوابیدن بیش از حد، خروپف، کمبود انرژی هنگام ورزش و یا انجام تکالیف بعد از مدرسه می شود، و بطور کلی باعث ایجاد بداخلاقی و ناسازگاری در آنها می شود.
57
درصد زنانی است که از بی خوابی رنج می برند. بی خوابی اغلب افسردگی بهمراه دارد و طبق تجربه های اخیر می تواند افسردگی را افزایش دهد. عادات خواب ناسالم و تغییرات هرمونی نیز می توانند باعث بی خوابی شوند، اما متاسفانه تنها 7% از زنان برای درمان خود به متخصصان مراجعه می کنند. برای کاهش خواب آلودگی و اینگونه مشکلات کمک های پزشکی و غیر پزشکی زیادی وجود دارد.
100.000
تعداد تصادفات رانندگی که هر ساله در لیست خواب آلودگی و خستگی به عنوان یک علت احتمالی گزارش می شود.
بیش از یک چهارم از زنان اعتقاد دارند که رانندگی خسته کننده است – از هر 10 نفر یک نفر در ماشین بچه خود را بهمراه دارد.
به احتمال زیاد زنان در هنگام انجام فعالیتهای روزانه (کار یا انجام امور خانواده ) به سلامت خود توجه ای ندارند و به احتمال زیاد هم، خواب کافی در شب ندارند.
77
درصد بزرگسالانی است که با رعایت اعتدال در طی روز ورزش می کنند و نشان می دهد که نسبتاً خواب خوبی در شب دارند.
ورزش باعث افزایش آرامش در خواب می شود. سبب خواب عمیق تر و در نتیجه افزایش هوشیاری در صبح می شود. به گفته ورزشکاران آنها در روزهایی که ورزش می کنند نسبت به روزهایی که ورزش نمی کنند خواب بهتری دارند، و نسبتاً کسانی که بطور منظم ورزش می کنند خواب بهتری نسبت به کسانی که ورزش نمی کنند، دارند.
72
درصد کودکان بین 6 تا 17 سال هستند که حداقل یک وسیله الکترونیکی در اتاق خواب خود دارند. استفاده از وسایل الکترونیکی در شب، بویژه هنگام خواب، خوابیدن را سختتر می کند، زمان خواب شبانه و کیفیت خواب را کاهش می دهد، و باعث افزایش خواب آلوذگی در صبح می شود.
26
درصد والدینی است که حس می کنند بچه های آنها حداقل یک ساعت کمتر از آنچه نیاز به خواب شبانه دارند، می خوابند. موسسه National Sleep پیشنهاد میدهد که بچه های 6 تا 10 سال حداقل باید 10 تا 11 ساعت در شب بخوابند و بچه های بزرگتر بین 5/8 تا 5/9 ساعت در شب. اگرچه، 90 % والدین می دانند که عادتهای خواب بچه هایشان تاثیر زیادی بر عملکرد آنها در مدرسه، سلامت، خوشحالی و خلق و خوی آنها دارد.
47 میلیون
تعداد بزرگسالانی است که در آمریکا خواب کافی یا مناسب ندارند. یکی از مهمترین عوامل سلامت روان و پیشرفت خواب سالم و با کیفیت است. تنظیم ساعات خواب، عادتهای شبانه را بهبود می بخشد، مراجعه به متخصصان سلامت برای درمان و بهبود عادتهای خواب سبب افزایش سلامت و بطور کلی کیفیت زندگی شما و خانواده تان می شود.

    برای دریافت آخرین اخبار و پیشنهادات ویژه