0

سایت تشک خوشخواب برای خریدی مطمئن

سایت تشک خوشخواب می‌تواند برای خریدی مطمئن و به صرفه ایده خوبی باشد، مخصوصا اگر قصد دارید که خرید را به صورت آنلاین انجام دهید. بنابراین نیاز است که قبل از اقدام به خرید حتما نکاتی را مد نظر قرار دهید تا دچار اشتباه نشوید. در این مقاله از سایت نارنجی تشک خوشخواب را در طرح‌های متفاوت معرفی می‌کنیم تا سایت تشک خوشخواب برای خرید راهنمای مناسبی باشد.

سایت تشک خوشخواب : تشک طبی یا تشک فنری؟ کدام یک؟

سایت تشک خوشخواب
سایت تشک خوشخواب

در حال حاضر وقتی وارد بازار حضوری و یا آنلاین می‌شوید، تعداد زیادی از انواع تشک‌ها خود را به شما نمایان می‌کنند و شما در میان این همه طرح و رنگ می‌مانید که کدام یک بهتر هستند. البته تا حد زیادی حق دارید، چون به مانند گذشته طیف انتخاب ما محدود نیست از طرفی پیشرفت‌های مرتبط با طراحی خوش خواب موجب شده که انتخاب‌ها سخت‌تر شوند. همیشه در هر نوع خریدی باید دقت داشته باشید که شما چه می‌خواهید نه اینکه چقدر بودجه دارید. چرا که اگر تشک بی‌کیفیت خریداری کنید، قاعدتا باید هزینه بیشتری را متحمل شوید. پس ابتدا تصمیم بگیرید که آیا تشک فنزی می‌خواهید یا تشک طبی؟ اصلا این دو تشک چه فرقی با هم دارند، در ادامه از سایت تشک خوشخواب توضیح خواهیم داد.

تشک فنری

اکثر کاربران به سراغ تشک فنری می‌روند؛ چون ارزان‌تر هستند، اما آیا لحاظ کردن قیمت برای خرید یک خوشخواب مناسب درست است؟ شاید به این موضوع توجه نکرده باشید، اما با خرید یک تشک مناسب چند تیر اساسی به هدف می‌زنید، وقتی هدف شما رسیدن به آسایش و فعالیت بهتر باشد. تشک‌های فنری بیشتر برای یک نرمی خاص تهیه می‌شوند که اگر وزنی زیر 60 کیلوگرم دارید، برای شما مناسب است. اما به مرور همین نرمی تشک،  شکل بدن را به خود می‌گیرد و ایجاد فرو رفتگی می‌کند که اصلا برای کمر درد یا سایر موراد اینچنینی مناسب نیست. از طرفی اگر به کوچکترین صدا حساس هستید، تشک فنری متصل به دلیل داشتن فنرهای جداگانه حین جا به جایی ایجاد صدا می‌کند. این مشکل در تشک فنر منفصل برطرف شده است اما باز هم برای افراد سنگین وزن مناسب نیستند. پس برای خرید از سایت تشک خوشخواب ادامه مقاله را حتما مطالعه کنید.

تشک طبی 

با پیشرفت علم تشک‌های جدیدی تحت عنوان تشک طبی وارد بازار شدند که بسیاری از محدودیت‌ها و معایب تشک فنری را پوشش دادند. مهمترین مزیت خوشخواب طبی نبود فنر در ساختار این تشک‌هاست. پس هیچگونه سر و صدای نخواهند داشت.

متریالی که به جای فنر استفاده می‌شود شامل :

  • فوم
  • اسفنج
  • یونولیت

است. تشک مموری فوم با به کاربردن لایه فوم مناسب برای افراد با وزن‌های متفاوت راه حلی موثر برای پیشگیری از کمر درد یا خشکی بدن دارد. همچنین مقیاس سختی تشک بر اساس نوع خواب هر فردی متفاوتی است. مثلا کسانی که بر روی شکم می‌خوابند نسبت به افرادی که بر پشت می‌خوابند نیاز به تشک‌های طبی با سختی کمتری دارند. پس تشک مموری فوم برای افرادی که بر روی شکم می‌خوابند؛ مناسب‌تر است . کسانی که بر پشت می‌خوابند بهتر است تشک با مقیاس سختی بالاتر را انتخاب کنند تا میزان فشار به باسن و شانه‌ها به حداقل ممکن برسد و ایجاد کمر درد نکند. پس تشک لاتکس برای افراد سنگین ورن که به پشت می‌خوابند گزینه ایده‌آلی است

سایت خوشخواب : کدام یک را بخریم

سایت تشک خوشخواب
سایت تشک خوشخواب

تشکی را که قصد دارید از سایت تشک خوشخواب بخرید، باید برای خود تجریه و تحلیل کنید. یعنی اگر فرد بدخواب یا کم خواب هستید، ممکن است یکی از دلایل آن تشک باشد. پس بهتر است از تشک طبی استفاده کنید. اگر متوجه کمر درد یا کوفتگی صبحگاهی شدید، در مورد تشک تحقیق کنید و شاید نوع مناسب شما تشک طبی است. اما اگر مشکلی با خواب ندارید، سنگین وزن نیستید و مشکلات مفصلی هم ندارید، تشک فنری منفصل هم می‌تواند، ایده مناسبی باشد. خرید تشک از سایت خوشخواب با این اوصاف اگر قصد شما جهت خرید از سایت تشک خوشخواب جدی است، بد نیست به نمونه تشک‌ها همراه با توضیحات مربوطه در قالب مقالات مختلف از سایت نارنجی نگاهی بیندازید. همگی در جهت راهنمایی بهتر برای خرید تشک هستند. همچنین اشاره به بهترین خوشخواب‌های موجود در بازار دارد که برای خریدی موفق موثر خواهند بود.

به مدل خوشخواب خود دقت کنید

در ظاهر به نظر می رسد خوشخواب ها همه یک مدل هستند در صورتی که خوشخواب و تشک انواع مختلفی دارد. دونستن این مطلب که هر کدوم از خوشخواب ها مناسب برای چه فردی است به ما کمک می کند تا بتوانیم خوشخواب مناسب برای خود را پیدا کنیم تا بتوانیم خوابی آسوده و با کیفیت داشته باشیم. داشتن خوابی مناسب برای سلامتی بسیار مهم است. همچنین باعث می شود در طول انرژی کافی داشته باشیم. در نتیجه موقع خرید خوشخواب و تشک به مدل آن دقت کنید و خوشخوابی مناسب برای خود را انتخاب کنید.

سایت تشک خوش خواب : نتیجه

قبل از هر گونه خرید از سایت تشک خوشخواب چه به صورت آنلاین یا حصوری حتما نیازهای خود را بررسی کنید. ابعاد اتاق خواب را در نظر بگیرید، اگر قصد دارید تشک خواب دو نفره با سایز بزرگ بخرید. سلامت جسمی خود را حتما لحاظ کنید مخصوصا اگر دچار مشکلات مفصلی و حرکتی هستید.

    برای دریافت آخرین اخبار و پیشنهادات ویژه